Time to say goodbye and hello again

Nej, det har blivit dags för lite förändring i livet. Varför då inte börja med en nystart och flytta lite? Nu snackar jag inte bostad utan bara en bloggflytt. Numera hittar ni mig här (och eventuellt Ida med för den delen):

http://dekadansklubben.wordpress.com/

Jag och Idaho startade ju den här bloggen för några år sedan inför vår legendariska tågluff. För min del har det sen varit ett awesome sätt att hålla koll på vad fasen jag gör om dagarna. Mitt minne suger verkligen och tack vare ett grymt inläggsarkiv så kan jag ju komma ihåg det mesta som har hänt de senaste åren. Och som det har hänt grejer.

Men nystart it is, vi ses hos dekadansklubben hörrni.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0