På väg

Roadtripen till Bjärnum gick ju awesome. Det var grymt kul att få hänga lite med Lotta och Kira. Sen hittade jag även två snygga pinnstolar i vitt. Ser ut ungefär som den svarta här nedan. Sen hittade jag även en snygg byrå som jag såg senast jag var där. Gick på 350 kronor. Här i Malmö hade dessa saker aldrig funnits kvar men tacka vet jag små ställen långt ute i ingenstans.
Igår kom även flyttgubbarna och hämtade mina saker. Fick inte med allt för jag hade liiite mer grejer än jag berättat. Men vad gör det, nu är det viktigaste på väg iallafall. Dock har jag verkligen svårt för att det kommer hem folk till en och sliter, kämpar och bär ner mina saker fyra trappor. Allt medan jag står och försöker låtsas se upptagen ut och inte vara i vägen. Nästan så jag hellre hade ryckt in och hjälpt till. Men men, nu är det avklarat.

7 dagar kvar på jobbet! Pepp pepp!


/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0