Gone baby, gone

Köpte ju en iphone för några veckor sedan. Ja, den har jag inte kvar längre. Hade jag själv tappat den så hade jag bara fått gräma mig över hur dum i huvudet jag är som tappar bort min egen telefon. MEN, igår var det en dude som snodde den när jag och Helena åt en obligatorisk falafel efter en utgång. 

Kommer verkligen ihåg att jag kände att han satte sig lite väl nära, varpå jag flyttar inåt på bänken. Då måste han alltså ha tagit telefonen ur min jackficka. Fy fan!

Gjorde en polisanmälan igår natt men de kunde såklart inget göra. Lite störigt med tanke på att jag konstigt nog testade att installera MobileMe veckan innan. Jag kan alltså se exakt var min telefon befinner sig just nu. Så, idag ska jag sitta och kartlägga vart den här människan rör sen, sen ska jag tala med min polis-kollega imorgon. Han ska fan ge tillbaka min telefon, sen ska han brinna i helvetet. Jävla skit.

Så ah, om jag inte svarar när ni hör av er så vet ni varför. Bra söndag.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0