Ra ra riot!

Åh vilken upplevelse! Igår fick jag reda på att jag vunnit två av tre ansökningar jag skickat in om att vara med på music bench på Jimmy Fallon. Det innebär att man är en av cirka 40 personer som får vara med i studion under inspelningen men sedan även ska stå bakom bandet som uppträder i avsnittet och dansa lite/le/gunga sida till sida. Ja, what ever helt enkelt. Så himla galet att vi faktiskt fick tag i hela fyra biljetter. Bästa Jossan offrade sig för laget och blev utan biljett. Vi andra drog dit och fick bekanta oss Jimmy Fallon som berättade att kvällens mest kända gäst var ingen mindre än Samuel L Jackson. Rätt coolt alltså. Och sen någon vid namn Dylan McDermott eller något som jag sett i någon lame serie om jag inte missminner mig. Sen var det dags för vår insats och vi äntrade scenen tillsammans med Ra Ra Riot. Givetvis fick jag, Ida, Helena och Josse stå allra längst fram precis bakom bandet. Imorgon får vi se hur absolut töntiga vi ser ut när vi står där och gungar lite obekvämt bakom bandet som försöker ha rockkonsert. Men det var nog något av det mest minnesvärda jag har varit med om i New York av alla de händelser jag samlat på mig här. Så jäkla häftigt. /sanna - är något konstigt så jag kan inte göra nytt stycke. sorry.

Kommentarer
Postat av: Lania

Ctrl+Enter

2011-10-12 @ 19:46:41
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0