Och vi säger adjö

Nu har det blivit dags att åka hem. Känns faktiskt lagom. Inte för att jag hade tackat nej till en roadtrip men om vi skulle fortsätta med dessa fullspäckade dagar så skulle jag bli helt slutkörd. Har hunnit med så galet mycket saker som ni får veta mer om när jag har samlat in allas bilder.

Igår var vi på musikal och såg Mary Poppins. Tror Billy Elliot som jag såg i London har förstört lite för mig, för framtida musikaler kommer ha svårt att toppa den. Perfektion ju. Men det var fint, storyn var lite lame och låtarna kanske inte de roligaste men det var lite sådär halvmysigt. Ett bevis på det var kanske att jag höll på att somna efter en halvtimme hehe.

Nu kommer utmaningen att få med väskan på planet. Tack och lov har vi bokat taxi shuttle, så själva transporten dit är kirrad iallafall.

Ses i Sverige!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0