Klubbacken

Idag vaknade jag tidigt och gick upp och åt en lyxfrukost (tack familjen för att jag har mat hemma).
Mitt kök som jag inte riktigt har fått ordning på än. Vet fortfarande inte var jag har alla mina glas, och skärbräda använder man oftare att vad man tror har jag fått erfara nu när jag saknar en.
Efter frukosten bestämde jag mig för att kolla in området lite. Precis nedanför mitt hus finns det en sjukt nice promenadväg som sträcker sig ner mot vattnet.
Vid vattnet ligger Klubbensborg, ett ställe som jag tänker utforska lite närmare nästa helg eller så. Ska ha ett mysigt café och här någonstans går också en båt på sommaren in till stadshuset.
Sen hem till kaoset innan det var dags att åka in till söder där Rooster har sitt kontor. Så var det med den dagen. Älskar i alla fall mitt område, helt perfekt!

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0