Bring it!

Jag har haft en beef förut med ett företag och det var Telia. De vägrade låta mig lämna tillbaka ett trådlöst modem bara för att jag hade råkat slänga plastfickan den kom i, när de hade en kampanj att man fick pröva deras internet helt gratis. De ville ha 2500 kronor för att jag alltså inte hade den lilla plastfickan kvar. Det vägrade jag gå med på och tillslut slapp jag betala det i alla fall.

Nu kommer prövning nummer två. Blev ju bestulen på min iphone för några veckor sedan och nu verkar det som att Folksam inte kommer ersätta mig alls eftersom att jag inte blev rånad eller såg hur den här tjuven tog upp min telefon ur min jackficka. Det räcker alltså inte med att jag vet precis när det hände, hur, var och allt sånt. Att jag gjorde en polisanmälan typ fem minuter efter att det hände, eller att jag ringde försäkringsbolaget dagen efter. På tisdag ska jag snacka med handläggaren, får se om det blir en rond 2 efter det.

Nu möte på Rooster.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0