Vinterviken

Idag vid 11-tiden drog jag och frugan iväg till Klubbensborg. De har ett mysigt café med en massa gott och ligger precis nedanför mig vid vattnet på en udde. Vi kändispottade Maia Hirasawa och drack varm choklad.
Ek med ek. Efter dans och hopp så begav vi oss iväg på en långpromenad längs vattnet, via Vinterviken och bort till Liljeholmen.
Folk spelade cricket(?!).
Vi filosoferade.
Och egofotade bort bakisheten osminkade. Känna sig bakis efter två glas vin känns lite sådär. Ikväll ska vi däremot ha tequila gold-kväll och jag hoppas det går helt åt helvete. Tror inte på några egobilder imorgon alltså. Tror knappt jag kommer orka upp ur sängen men time will tell.


Fint är det i alla fall att ha bästisen här.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0