Stay away, please.

Alla runt omkring mig insjuknar i alla möjliga ting. Vet inte om mitt halsont ikväll kan vara början på något men jag håller tummarna för att jag klarar mig i vanlig ordning. Har så mycket just nu och inte alls tid att ligga hemma och tycka synd om mig själv.

Idag hängde jag med halvsjuka Andreas på Rooster. Var iväg och fixade en "ny" iphone på något ställe vid Mariatorget. Via blocket. Living on the edge med andra ord men hittills funkar allt prima. Avslutade dagen med att fira Oskars förlängning på jobbet och min nya telefon. Precis lika mycket värda att fira båda två.

Veckan brott på SVT. Att jobba med trygghet och säkerhet har fått en att vilja grotta ner sig i allt som har med sånt att göra. Friskt... vet inte det ja.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0