Måndagspeppen.

Jag kan verkligen komma på mig själv med att bara le när nu för tiden. Bara när jag åker till jobbet och kollar ut över Gröna Lund och hela Stockholm. Och så trevliga alla är, ni kanske inte tror mig men jag blev själv helt paff. Här har man varit borta i flera år och så inser man själv hur mycket fördomar man har gentemot sin egen stad. Fy.

Idag har varit en grym måndag. Fick riktigt mycket gjort på jobbet idag, sitter och sammanställer alla skivbolag i Sverige. Tar sin lilla tid, minst sagt. Sen en lunchdate med Oskar på det. För att göra saken ännu bättre sprang jag på Emil i tunnelbanan. Visar sig att han bor några stopp efter mig på samma linje. Kul!
Fan vad små vi var. Tack och lov att man åldras.

På onsdag kommer Ida och Magnus - kommer bli en bra vecka det här.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0