Dagens Rooster

Idag fick vi finbesök på kontoret. Juha kom förbi med sötaste hunden, Asta. Dog lite, och jag som inte ens gillar hundar. Tar tillbaka det där lite, alla hundar som ser ut som köttbullar och låter som en liten slemmig gubbe är klockrena. Ojdå, lät lite nasty men ni vet...Typ.

Nu efter jobbet blir det en snabb vända till IKEA med Niklas, som även ska på visning i huset bredvid mig imorgon. Konstigt att vi inte har dödat varandra än med tanke på hur mycket vi har hängt den senaste tiden. Kommer säkert aldrig ses om vi väl skulle bli grannar.

Anyways, just nu längtar jag bara efter min kära Ida som jag ska få ha hos mig ända till söndag.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0