Long time no see

Det är ju nästan skamligt det här, men jag har inte haft någon blogglust alls. Men nu jävlar ska det skrivas. Först och främst, vilken underbar helg det har varit. Jag och frugan drog till Igelfors och hängde med en massa fina människor. Nu såhär i efterhand kan jag känna att det var precis vad jag behövde. Att komma bort från Malmö och bara göra ingenting mitt ute i ingenstans var sjukt nyttigt. Jag ringde inte ett enda samtal, satte inte igång datorn eller skickade ett enda sms under tiden vi var där och det var så skönt. Mer sånt!

Jag behöver ett landställe så att jag kan göra såna saker mycket oftare. Mission skicka Ida till skogen har i detta ögonblick påbörjats. Det kan väl inte vara så himla svårt att få ett lån till något sånt? Det ska nog gå bra.

Jag står också kanske inför en ganska stor förändring gällande jobbet. Inom några dagar får jag veta hur det blir och då skriver jag mer, men tusan vad det snurrar i huvudet. Jag har ju dessutom så äckligt dåligt tålamod att jag inte orkar vänta på vad som ska hända. Förut idag tror jag att jag satt och stirrade på datorskärmen utan att göra något alls i en halvtimme.

Som sagt, ny update imorgon. Sanna lägger säkert upp bilder från helgen snart.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0