Spontant

Igår hängde jag med Sanna när hon skylle fylla i sin tatuering. Jag skulle boka in en tid och tänkte att väntetiden skulle vara några veckor eller en månad. Men jag fick en tid idag! Helt galet spontant, men sjukt kul. Så idag klockan 11 traskade jag dit och fick min fina origami-tatuering. Jag höll nästan på att svimma där ett tag och det gjorde ju ont såklart, men det var det värt. Den blev så himla bra!
Såhär blev det. Så så så så nöjd! Jag är alldeles lycklig nu.
Sanna drog till Stockholm idag och jag åker imorgon. Har egentligen inte gjort upp några planer, ska bara njuta av min semester och vara glad över tatueringen och en massa andra skojiga saker.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0