När blev det sommar egentligen?

Juni. Helt plötsligt är det juni och jag har 11 arbetsdagar kvar på mitt jobb innan det är dags att börja nya jobbet. Sjukt spännande! Först ska det hända en massa kul saker dock.
På tal om kul så drog vi till Siesta i Hässleholm i torsdags och såg The Kooks, vilket trots publikens milda intresse, var grymt! Resten av festivalen var väl inte riktigt min grej. Alldeles för mycket tonårsfylla. Har man själv varit sådär en gång i tiden? När man inte ens minns är det väl ett tecken på att man börjar bli gammal. Bara för det kommer här en liten recap på vad som har hänt de senaste veckorna.
Jag och mina kollegor klappade får i Lund på jobbet.
Jag sprang runt i Pildammsparken och kände mig duktig.
Sanna och jag bestämde oss för att åka till Finspång för att hänga på ICA. Kan varmt rekommenderas.
Robin välte ut blomkrukor på vår luftmadrass och såg mest besatt ut.
Sen var det parad utanför mitt fönster. Alltid trevligt.
Niklas kom på besök. Här i en asiatisk stenträdgård med den obligatoriska H&M-kassen.
Siesta med Matilda som vi inte hade träffat på typ ett år.
Självklart hängde vi bakom den längsta människan i Hässleholm.
Det var det. Ikväll ska jag käka grillspett på Gränden med mamsen och Sannisen. Mums!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0