Lottas sommarlov

Igår hade vi en liten avslutning för min allra bästa kollega Lotta som går på mammaledighet. Fan, bara idag så kändes det helt tomt utan henne. Vi har kontor bredvid varandra med en öppen dörr emellan. Vi brukar alltid sitta och snacka, kommentera saker eller bara klaga på något eller skratta åt något annat. Idag var jag ensam, fy fan. Men om en månad kommer Ida och flyttar in. Om någon ens ska kunna jämföras med Lotta så är det väl Ida.
Vid fyra igår stämplade de flesta på avdelningen ut och gick och satte oss på innergården.
Vi drack en massa saft. Typ. Som behövdes kylas i en plastpåse. Typ.
Sen hade jag och Lotta förberett ett musikquiz.
Sen gick vi och käkade gott på Tusentvå och drack mojitos på Restaurang Möllan som lägligt nog ligger i samma hus där jag bor. Men jag och Lotta inleder hennes sommarlov på måndag med en hemlig date. To be continued...
/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0