Huvudvärken

Lord have mercy! Det här vädret gör mig alldeles snurrig. Det måste sluta upp på en gång!
Annars har långhelgen varit helt underbar. Fem dagar av avkoppling som fylldes av ingenting egentligen. Lördagkvällen spenderades med en middag på Gränden med mamma och Sanna. Vi käkade grillspett och drack melonmojitos och jag och Sanna fortsatte på mojitospåret när vi kom hem. En massa singstar och djupa samtal om döden senare ringdes det diverse (det vill säga ett) pinsamma samtal. Påminn mig att lägga bort telefonen så fort jag dricker mojitos, vilket verkar vara någon sorts ärlighetsdryck.
Igår la jag mig i Pildammsparken och dog lite i värmen. Men härligt var det.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0