A day at the zoo

Nu har jag två dagar kvar på mitt nuvarande jobb. Sedan är det dags att gå vidare med livet och ge sig ut på nya äventyr på stadshuset i Malmö hehe. Jag ser faktiskt fram emot det, även om jag just nu går igenom lite av en "åh vad jag kommer att sakna alla på jobbet och har jag fattat rätt beslut"-fas. Den stora fördelen är att nya jobbet inte ligger mer än 50 meter från det gamla så det är ju inte direkt så att man inte kan gå dit och fika nästan precis när man vill. Det lär ju hända lite då och då.
Anyways, lite bilder från mina sista dagar. Det blir lite av ett djurtema den här gången.
Kom på att jag inte har fotograferat något alls på kontoret och så hände det här! Det är alldeles fantastiskt. Jag stod och skrattade åt det i säkert 10 minuter medan några av mina andra, mer erfarna kollegor inte var lika roade. Hur kan man inte tycka att det här är roligt??
Hejdå-grill med Fairtrade-maffian. Malin dukar. Efter det tog jag bara bilder på fiskar.
Den ena firren fastnade lite i gallret och Malin råkade slita av stackarens öga och lite annat som man kan se här på bilden. Lite groteskt sådär bara.
Igår hade vi frukost på jobbet. Det var smaskens och jag blev så nöjd med min uppläggning.
Sen bar det av till Malmö Museer på möte. Fast först kollade jag in de uppstoppade djuren, fiskarna och en massa annat smått och gott. Kan nog vara bland det bästa jag vet. Får jag egna barn så kommer jag garanterat att släpa med dem på allt sånt.
Sen var det ju möte. Lite folk som jag jobbar med för att väga upp alla bilder på djur.
Perukduva. Behöver jag säga mer?
Det var lite från mina sista dagar. Eller nästan sista i alla fall. På tisdag ska jag bjuda på hejdå-kaka/paj/tårta och funderar på att bjuda på någon Raw food-grej, men förslag önskas om det är någon som vet något sjukt bra.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0