Family time

Det är inte ofta familjen hinner göra något tillsammans eftersom alla oftast är ute på olika saker. Men idag hände det och vad gör vi... vi drar på kyrkogårdsturné (mormors och gammelmosters grav), Sebbes fot blir överkörd av bilen, vi råkar nästan i bråk med en galen tant på söder och sen avslutade vi det hela med en glass nere vid Årstaviken. Bra grejer det hehe. 
Sen blev det afterwork med Hannes, fina Hannes som jag lärde känna i Piteå. Nu bor han i Stockholm och är sådär riktigt duktig på animation. Kul, ännu en bekantskap att hänga med när man är i huvudstaden.

Imorgon väntar en helkväll, ska bli sjuuukt kul. Hej så länge!
/sanna

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Idag var det super kul men jag ser lika konstig ut på bilden på nästan hela familjen som jag alltid gör på bild :)



//Sofia

2011-07-14 @ 23:18:44
URL: http://bloggarhappy.blogspot.com
Postat av: sannamamman

Ha ha ha ha, ja vi vet att roa oss. Trots kyrkogårdsturné, överkörd fot och galna tanter så hade jag en rolig stund.

Ska bli mys att ha dig hemma på heltid så länge du nu står ut med att bo hemma igen.

Puss

Sannamamman

ps Sofia, jag tycker du är supersöt, som alltid.

2011-07-18 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0