Change is gonna come

Det händer så mycket just nu men jag kan inte skriva så mycket om det. Ja, nästa ingenting faktiskt mer än att jag kommer göra något helt annat inom en snar framtid på en ny plats.

Sen har jag det bästa att se fram emot i oktober för då drar jag, Ida, Josse, Jossan och Helena till New York!!! Det ska bli så sjukt jäkla roligt och jag är övertygad om att det kommer bli bästa äventyret ever. Vi har fortfarande 1-2 platser kvar så vi kan hyra en lägenhet. 7-17 oktober är vi borta!

Ja, nu ska jag njuta av Stockholm till på måndag och snart börjar semifinalen i fotbolls-VM. Det går bättre och bättre alltså. Krävdes bara lite beslut.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0