Back to the basics

Åh semester. Den är kort, men Jesus Kristus vad skönt det är att inte behöva göra någonting. Förutom fredagens utgång så har helgen spenderats med att göra absolut ingenting. Jag har kollat på TV, tvättat och för det mesta legat ner. Tyvärr har det inte varit så soligt, fast det har nästan varit skönt så att jag inte har behövt känna skuld för att jag har legat inne hela helgen.

Jag hoppas att morgondagen bjuder på ett besök till Skånes Djurpark. Såg just en reklam för det på TV, det måste måste måste vara ödet att jag ska dit imorgon. Reklammannen pratade om galna älgar och söta björnungar, men jag vill mest klappa grisarna och getterna i barnhagen. Hoppas hoppas.


Min helg ungefär så.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0