Working 9-5

Tänkte att ni skulle få se mitt nya kontor. Här sitter jag om dagarna.
Efter utställningen fick jag med mig lite småsaker till mitt kontor. Som den här stolen som jag har målat helt själv. Och ljusstakarna i bakgrunden, det var där jag tände eld på mig själv härom dagen. Blomman är lite ledsen men idag fick den vatten, tydligen det som håller växter vid liv. Vem hade anat det?
Fina affischen som jag anlitade Juha för att göra till vår produktion av Halv tolv hos mig i höstas.
Jag har nästan jobbat 9-5 sedan jag började på nya jobbet. Trodde inte att jag skulle palla med det men det finns så mycket att göra om dagarna så det är helt okej!
Jo, jag har rätt många datorer (som är inlåsta för dig som planerar att sno något ifrån mig), vet inte riktigt hur jag ska hantera detta. Ge bort någon? Näää, jag kommer säkert råka ha sönder något snart ändå, bra med backup.
Den öppna dörren till höger leder in till min kollega Lotta. Tack och lov störs hon inte av musik så jag är musikdiktator om dagarna.
Och här är det berömda fikarummet där man hänger minst två gånger om dagen. Kommer ta ett tag för mig att vänja mig vid hela den här fikakulturen, jag kan bli så rastlös och vill bara jobba. Men det kommer väl, har ju redan börjat dricka te ibland, på väg att gå utför helt enkelt.


Ja, här hänger jag om dagarna. Trivs riktigt bra och min avdelning är sjukt grym. Kan berätta sen vad jag gör om dagarna.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0