Oj där började jag visst brinna

Kom till jobbet för cirka en timme sedan. Avdelningen är helt öde och jag i min ensamhet tyckte det kunde vara lite mysigt att tända ljus. Sen freakade dock ett ljus och det började bildas en stor stearinpöl på fönsterbrädet, varav jag tycker det är dags att blåsa ut ljuset. Råkar då samtidigt tända eld på mitt nyfärgade hår (fick jag in det också hehe) och det börjar lukta bränt som in i helvete.

Var mest orolig för brandvarnare och sånt, gud, tänk om larmet hade gått. Stadshuset hade behövt utrymmas... hade nog dragits lite pengar på lönen skulle jag tro hehe. Nej, sen försökte dränka den brända lukten med lite tvål, funkade inte. Får sitta här och lukta bränt, inte direkt så jag stör någon med tanke på att jag är ensam. Ska lyssna på alla mina skämslåtar JÄTTEHÖGT nu.

Hej hej.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0