Min nya kärlek

Jag har blivit helt förälskad i Bagaren och Kocken. Världens bästa sida för alla köksälskare. Här är bara några av de saker som står på min lista för att inhandlas framöver.


Ett kakfat, som är alldeles för dyrt, men som jag bara måste ha!

Muffinsformar i silikon.


Det ser ju så tråkigt ut med baginbox. Tänk att ha den här istället!




Gult är inte alls fult. Det är faktiskt jättejättefint.

Kan inte någon vänlig själ bara ge mig hela den där hyllan + innehåll?!

Back to work aka sitta i telefonkö mest hela dagen. Har varit på plats 19 i kön hur länge som helst nu.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Lania

Gud vad jag kommer att go nuts när det är dags att inhandla köksprylar till mitt framtida hem. Så sjukt fina saker!

2011-01-04 @ 17:20:27
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0