Ibland får man unna sig något

Idag är en sådan dag. Jag har alltid velat ha en skivspelare som man kan spela gamla LP- och EP-skivor på. Hade haft ögonen på en från Urban Outfitters men den var slutsåld. SÅ, det fick bli en billig en från Clas Ohlson istället för 350 kronor. Funkar riktigt bra faktiskt!


Jag premiärspelade den för en stund sen, gissa vilken skiva som fick äran? Jo, Det hysteriska draget. Hehe, en skiva vi köpte bara för att vi gillade omslaget. Hittade ingen större bild på det men visst är det fint? Ett sjukt hysteriskt drag helt enkelt.

Skivan för övrigt var faktiskt inte så dum, hade inte hört talas om den här Anders Rönnholm förut men nu har jag läst på lite. Ser fram emot att handla på mig lite skumma skivor på Myrornas i veckan och kanske hitta något som sticker ut lite. Kanske något franskt till lördagens temafest...

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0