Det här är min kompis Lotta

Vi passade på att ses när jag var hemma i julas. Hon bjöd över mig på middag i hennes sjukt fina och nya lägenhet vid Mariatorget. Blev som vanligt en massa vin och skitsnack, om allt och inget. Men rätt mycket framtid blev det...

Det är nämligen så att Lotta är riktigt duktig och har scoreat världens coolaste jobb. Hon jobbar inom TV på ett produktionsbolag och ska nu ge sig ut i världen på äventyr (hemligt vad hon ska iväg på). Jag tycker hon är hur grym som helst, kan bara inspireras och hoppas att jag får vara med om något lika häftigt jobbuppdrag i framtiden.

Nu är hon i Kapstaden och hälsar på Niklas. Avis där också fan, jag hade gärna hängt på altanen, dragit till Fork eller Panchos för att äta och röja loss på Assembly eller något, hälsa på gamla bossen. Äh, det kommer fler dagar. Men Lotta, ah hon är rätt bra hon.

/sanna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är väl för fin!!

Ta dig till sthml snart igen!

Kram

2011-01-13 @ 15:46:20
URL: http://ladylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0