London baby!

Har haft störda cravings efter London en tid nu. Senast jag var där var som ett stopp på min och frugans tågluff. Då bodde vi hos Frida och njöt av shopping och dekadens. Nu blir det lite annorlunda för jag och Ida ska åka dit en helg med.... *trumvirvel*... våra mammor!

Har aldrig riktigt rest iväg med morsan men nu får jag möjlighet att visa upp staden som var mitt hem där efter studenten fram tills jag flyttade till Piteå. Ska visa henne huset i Chelsea där jag levde livet som au pair, huset vid Edgware där jag var sambo med typ 7 andra, puben där jag mötte horor och hallickar dagarna i ända och sen Pride of Paddington där jag hade några riktigt galna och roliga månader. Sen alla smultronställen. Blir ju ingen utgång a la KOKO style, men det känner jag mig ändå för gammal för.

Resan är iallafall bokad och den 8 april drar vi. Ska bli riktigt roligt att få dra med mamma på lite äventyr. Vanligtvis brukar jag nästan alltid couchsurfa men tror inte våra mammor skulle uppskatta att sova på golvet hos någon främling i två nätter. Tips på boende önskas alltså!

Åh vad kul. Pepp pepp!

/sanna

Kommentarer
Postat av: Lania

Åååh! Någon gång inom en snar framtid måste vi dra en riktig nostalgisk London-tripp!

2011-02-14 @ 02:32:44
URL: http://youremygoam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skoja inte! Flyget härifrån kostade bara 1000!

2011-02-14 @ 11:09:23
Postat av: Lania

Vi borde matcha in det med någon fet konsert och indiepoppa oss som om det vore 2005! (Och ligga i Hyde Park och äta glass och kolla på människor och egofotografera oss)

2011-02-15 @ 19:16:38
URL: http://youremygoam.blogg.se/
Postat av: sannamamman

Hallå,,,är det äventyr så är det, jag bangar inte för att couchsurfa ;-)

puss kram /mamma

2011-02-16 @ 11:12:28
Postat av: sanna

haha jag kanske skyller på dig mamma så jag slipper erkänna att jag hellre bor bra än på golvet hos något främmande typ ;)



Och Lania, klart vi ska! Eller ännu bättre, vi drar till NY igen! hehe

2011-02-17 @ 20:52:37
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0