Gillar läget

Jag har kommit fram till att jag inte är så bra på det här med att leva i nuet. Tror nog att jag är bättre på att uppskatta min tillvaro mer än vad jag egentligen är. Men den finns ju alltid där, den där känslan av att jag kanske ibland borde vara någon annanstans, för då kanske man skulle ha det ännu bättre. Vara i en annan stad, kanske göra något annat...

Men hur kul är det egentligen? Världens sämsta inställning. Så visst, just nu längtar jag ihjäl mig till att åka hem till Stockholm i mars, men jag har det ju rätt bra nu med faktiskt. Kanske ska börja gilla läget. Ah, kanske på tiden.

Kärleksfulla bilder från senast då jag var hemma. Okej, ingen kärlek här. Så mycket har inte grabbarna förändrats sen Piteå.
Annars då? Asmycket på jobbet, dör lite. Fest i helgen igen, denna gången var vi på konsert med Håkan. Hamnar på topplistan över bästa spelningar. Sjukt intimt och så galet vackert. Allsång när den är som bäst.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0