Dagen vi blev vinnare. Typ... livet ut.

Fan vad tiden går fort. För nästan ett år sedan vann vi Uppdrag 24 och fick resan till New York. Nu kör de en ny omgång, ni som är studenter - SÖK! Eller så gick tiden ut idag, har inte riktigt koll. Men jag hade lätt ställt upp i år igen - och vunnit - om jag fortfarande var student. Oh well, som tur är har jag lön dessa dagar och kan betala min egen resa. SÅ, vi har bestämt oss för att dra dit igen i början av oktober. Ska boka med lönen efter London. Ååååh, längtar, ska tajma in det med någon bra konsert.
Här är lite bilder från förra året. På sista bilden var vi så trötta så vi inte ens orkade fixa med inställningarna på kameran. Ni kan läsa mer om Uppdrag24-äventyret under mars 2010.
/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0