Releasedags!

Imorgon släpps singeln med Emil Jensen och Familjen om jag inte är helt ute och cyklar. Roligt! Vi jobbar på som bara den med videon. Försökte flytta ett piano idag, fail på den. Däremot är veckans alla statister kirrade så jag pustar ut lite och fokuserar på inspelningsscheman och allt runt omkring som ska klaffa. Det här med att ha rollen producent passar mig faktiskt rätt bra, så den kompetensen ska jag utveckla till perfektion.

På fredag drar jag till Malmö och nummer ett på listan är att käka en falafel på Jalla Jalla. Kan undra ibland varför jag bor i en stad vars utmärkande måltid är en varmkorv med bröd. Men vad gör det när man har Niklas som slänger ihop en festmåltid när man kommer hem från jobbet. Grannlivet är awesome.

Lite jobb på det och imorgon är det dags för inspelningsdag nummer två. Pepp!

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0