Jul + 25

Techno-granen från förra året gjorde sådan succé, så den fick vara med i år igen. Julen hos Lindströmarna var lika mysig som vanligt, med lika mycket mat som vanligt. Och lika mycket julklappar som vanligt.
Dagen efter kom jag hem tidigt och började fixa iordning min lägenhet. Fick en matta i julklapp, var kanske det som behövdes för att få mig att måla om spegel, byråer, piffa till det lite helt enkelt. Lite saker som ska upp på väggarna, sen känns det faktiskt som ett hem. På kvällen drog jag hem till Niklas för att kolla filmen Dream house. Ingen höjdare. Filmen alltså, sällskapet var lika trevligt som vanligt.
Kvällen efter det blev det middag med Niklas, Viktor och Lania, samt lite nyårsplanerande.

Och igår var jag på intervju för ett extrajobb samt fyllde 25 år. Familjen kom hit och fikade. Jag kände mig varken äldre eller visare, får se vad det kommande året kan bjuda på.

Pepp inför nyår. Tror det kommer bli himla roligt!

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0