Det snurrar i min skalle

Ah fy fan vilken huvudvärk jag har. Sitter och jobbar lite men kan inte riktigt koncentrera mig. Förutom huvudvärken händer det inte nämnvärt mycket i mitt liv för tillfället. Mest jobb bara, vilket inte är så kul att skriva om alltid. Vi har fixat till hemsidan lite. www.roosterfilms.se

Igår var det Lucia och det firade jag och Niklas med bästa middagen (gissa vad hehe) och lite cava i vanlig ordning. För att fira denna dag så bjuder jag er på fem himla bra låtar.

Gotye , Kendra - Somebody that I used to know

Icona pop - Top rated

Korallreven - Comin' closer

When saints go machine - Kelly

Smiths & Burrows - As the snowflakes fall
/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0