3 från helgen

Andreas och Caleb under inspelningen i fredags.
Emil väntar medan Johan synkar sin del.


Kom hem vid 04-tiden och var helt förstörd dagen efter. Gick över till Niklas i tron om lite lördagschill med typ chips och film. Nej, fram åkte vodkan och några timmar senare begav vi oss till Brooklyn bar vid Strand för att möta upp Lotta. Som inte kom! Vi tog en öl, tog en taxi och åkte nöjda hem igen.

Idag bjöd Niklas mig och Malin på lyxfrukost. Sen har jag bara hunnit med lite film och jobb jobb. Tänker inte släppa in någon i detta hem förrän jag har lyckats hinna med att städa lite. Men man prioriterar ju... lyxfrukost vs städning.. inte så svårt val.

Så var det måndag snart igen. Ge mig den där skärgårdsön då. Tack.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0