Min helg

Drinkdags på Mrs Brown på Davidshall med bästa Elin, Helena och Catrin. 
Det kom förbi lite zombies och hängde med oss. Ja, minst 100 skulle jag tro. 
Sen sedvanlig förfest hos Lindström/Ek med goda/äckliga drinkar. Här dricker vi en med en touch av löksmak. Mums?
Sen dans hos Maria under jättelampan, besök på Debban och efterfest hos Robin. Sa jag att jag aldrig ska dricka igen?
Well, efter en återställare på söndagskvällen hade det blivit dags för Malmöfestivalen. Jag och Helena drog till deras "företagstält" och kollade på Daniel Adams Ray, sen vidare för att se Markus Krunegårds och Adam Olenius The Serenades för att avsluta kvällen med att se Veronica Maggio.

Nice helg. Idag har jag varit på föreläsning om mångfald, snackat om transvestiter, om Zlatan är svensk och om islam är en tolerant religion eller ej. Intressant.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0