Farväl Stockholm. För den här gången.

Veckan hemma gick alldeles för fort. Trevliga middagar, kvällshäng, fest, snabbdejter och massa skitsnack. Precis som det ska vara. Ser fram emot nästa vända!
En bild på Camilla och Niklas från i onsdags när vi åt middag ute och sen hängde på Morfar Ginko.
På fredagen käkade jag, Niklas och Patrik middag. Sen förfest hos Lotta och utgång på Marie laveau.
Vaknade upp helt döda och gjorde absolut ingenting under hela lördagen. Såg fina filmen Submarine och åt lyxigaste bakismaten.
Hann med att dra och bowla med la familia också. Tydligen är jag en mästare på spärrar. Kul att det skulle bli min talang här i livet. Inte duktig på att rita, sjunga, sy, dansa, spela piano eller något. Tackar för den.

Imorgon är det jobbdags. Glömt skicka iväg en inbjudan så jag måste fixa ihop 100 pers till en föreläsning som äger rum på måndag. Blir kul.

/sanna

Kommentarer
Postat av: sannamamman

Du är duktig på livet älskade dottern min, det slår det mesta. Puss m

2011-08-16 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0