Awesome torsdag



Lite sliten efter gårdagen då jag var ut och käkade och ölade med Niklas, Lotta och två vänner till Niklas. Att vara sliten känns obligatoriskt efter kvällar när vi ses. Men idag orkade jag mig till och med iväg för att hänga lite med Niklas igen. Han bor för närvarande i Viktors lägenhet vid otroligt vackra Kungsholms strand. I samma hus finns ett sjukt mysigt litet ställe, en brasilianskinspirerad restaurang som heter Boteco Da Silvania. Vi köpte med oss lite tapas - sjukt prisvärt och gott så dit måste jag definitivt igen.

Imorgon blir det häng hos Lotta, ska bli nice. Nu ska jag försöka sova och inte tänka på det faktum att jag troligtvis kommer få ett besked gällande lägenheten imorgon. Åh välj mig, välj mig!

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0