Tillbakablick

Tiden går så fort, hinner inte riktigt med. Var tvungen att kolla arkivet idag för att se vad jag gjorde i september 2008 och 2009. 
2008 vid den här tiden hade jag varit i Kapstaden i några veckor. Här är mitt jobb, klubben The Assembly när Goldfish spelade. Sjukt bra band från Kapstaden. 
Jag bodde hos Niklas.
Vi turistade en massa under helgerna när Lania hade kommit ner.
Och utforskade vad staden hade att erbjuda.
Träffade en massa bra människor.
Blev lite kär i min chef.
Åkte på festival.
Såg Niklas vara sjukt vit.
Åt ute sjukt mycket.
Hela september år 2008 hängde jag alltså i Kapstaden. Bra skit.
2009 bjöd på det bästa Ankars. Jag, Ida och Jossan ordnade en legendarisk kräftskiva.
Vi konceptutvecklade lite åt Kulturens Hus.
Jag var på min fasters födelsedagsfest och tog ett klockrent familjefoto. Sjukt fel men så rätt.
Lotta kom på besök och vi åkte på roadtrip i norrland.
En glad hög - en bra sammanfattning på min septembermånad år 2009. När jag kollar tillbaka på september 2010 nästa år kommer jag säkert tycka att jag hade en sjukt tråkig månad. Bara en massa jobb. Så seriös - vad hände?
/sanna

Kommentarer
Postat av: Lania

ÅÅÅH! De där efterrätterna på Fork hade jag glömt bort. De var fan att dö för.

2010-09-16 @ 23:07:31
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0