På vift

KTH:s campus, Stockholm

Två studenter ~20 kommer gående över ett övergångsställe. De stannar till.
Kille 1: Varför gick vi över vägen? Vi var ju redan på rätt sida av gatan!
Kille 2: Jo, men bilen på gatan stannade och jag kände mig tvungen att gå över, eftersom jag inte ville vara till besvär.
Killarna går tillbaka över samma övergångsställe igen.


 

Oj vad jag kan koppla det där till mitt jobb, lite för ofta. Klockrent och tragiskt. Annars då? Jo, åkte 8 timmar med Hala igår, gick bättre än väntat. Inte för att det skulle vara hemskt att Hala var med dårå utan för att resan gick relativt smärtfritt. Så nu har vi en fin liten stuga och idag ska vi nätverka och lära oss en massa saker. Hörs sen!

/Sanna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0