Friday I'm in love

Eller ja det är ju inte fredag riktigt än, men jag tjuvstartar lite. Jag är alldeles för dåligt förberedd för Tunisien. Bara det att jag inte ens har en bikini som funkar är ju skandal, men jag kan nog inte bry mig mindre. Får väl ta tag i det där snart.

Veckan har bara susat förbi och jag är typ kvar i måndags och undrar vad som hände. Vad fan har jag gjort hela veckan? För att sammanfatta:

Jag har haft namnsdag och blivit gratulerad mer än någonsin tror jag. Vad säger man liksom, det är ju den som upfann namnet som borde bli grattad, men vad fan, I'll take it.

Jag har bakat cup cakes, lyckade den här gången. Inte som förra när jag och Sanna råkade ha lite för mycket smet och lite för få formar. Jaja, det är historia.

Jag har träffat Göteborgs stad, eller tre personer därifrån i alla fall.

Kollat en massa Idol. Lika trevligt varje gång.

Fått en sann underhållningsupplevelse i världsklass. Om ni inte har kollat på klippet så kan jag starkt rekommendera det. Det enda jag kunde hitta är ganska dåligt, men det är värt att leta efter en bättre version. Florence + The Machine på VMA´s. Mums!



/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0