DU kan va röd i ansiktet!


Jag tog alldeles nyss min allra första joggingrunda sen i typ slutet på maj. I pildammsparken. Det var najs och gick sjukt mycket bättre än förväntat! Om någon undrar över min rödhet så är det från just joggingturen + lite solbränna från helgens äventyr.

Hade fotbollsturnering med alla malmös förvaltningar. Eller inte alla kanske men skit samma. Vi var bättre mentalt än fysiskt. Gick nästan vidare fast det gjorde inte så mycket för att man var ju fan helt död efter 5 matcher. Jag gjorde inga mål. Hade jag varit på topp så hade vi säkert gått vidare.

Väntar på att Sanna ska bada klart (som vanligt) så att jag kan få duscha bort min äckliga svett. Jag har redan gått in i semesterstämning, vilket gör jobbet lite lite trögare, men jag kämpar på. Träffade bästa Josse igår och pratade gamla flammor, feminism och mycket mer, a.k.a skitsnack. Blablabla tror att jag har lite blodsockerfall. Hämta en passionsfrukt. Hej.

/ida

Kommentarer
Postat av: sanna

men guuud vad röd du är haha. att jag missade det!

2010-09-06 @ 19:28:41
URL: http://thehoseontour.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja du hade ju äran att se det irl liksom.

2010-09-06 @ 20:17:07
Postat av: josse

vad bra att ni två kan skriva till varandra här. så ni inte tappar kontakten menar jag. det hade ju varit synd.

2010-09-07 @ 17:53:11
Postat av: sanna

visst är det, var lite orolig där ett tag men sen råkade vi springa på varandra i trapphuset en dag. tur, vem vet när vi annars hade kunnat talas vid

2010-09-07 @ 22:31:05
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0