Dags att packa resväskan igen

Kan ni se vart jag ska bege mig denna gång? Sjukt exotiskt ställe där parkeringen kostar 3 kronor i timmen. Mora såklart! Drar dit med Hala på konferens till fredag - Mora har blivit utnämnda till årets ungdomskommun så nu ska vi dit och se varför. 8 timmar tåg väntar imorgon, wohoo. Är gladare än jag ser ut, något tröttare också om det är möjligt. Vill gärna sova bort den här veckan men det är sååå mycket som ska göras. Typ jaga min förra hyresvärd och kräva tillbaka min depositionsavgift. Ibland är jag för snäll för mitt eget bästa. Ha, eller hur.

Nu ska jag sura över att jag inte får gå på fotbollsmatch ikväll och leta upp jäkla kanal 10. Fan.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0