Dagens...

- adoption: enhetschefen från HR som ringde och berättade att de tänker adoptera mig. Min kära mentor Christer har ju som sagt slutat så för att jag inte ska känna mig ensam ska jag få joina deras avdelning. Wohoo. Så himla roligt för redan när jag skrev min d-uppsats var jag där och träffade folk och bestämde mig för att jag ville hamna där. Roligt hur saker bara löser sig.

- sammanträde: Kommunfullmäktige i Rådhuset. Vi var sjukt många som var där. En massa unga, varav vissa applåderade efter någon socialdemokrat svarat på något en från SD sagt. Haha, ordföranden fick säga i micen att det är bestämt förbjudet. Sjukt underhållande. Mer sånt! Borde bli politiskt aktiv men fy fan för den nivån. Vissa är ju helt dumma i huvudet så det hade jag nog aldrig klarat av.

- arbetsgrupp: working girls! Vi är så sjukt grymma. Förstår inte.

- Lania: the one and only, den riktiga Lania faktiskt. Ida hämtar henne just nu på busstationen.

- kändis: Erik Hassle. Men det var Ida som såg honom :( kanske inte räknas då.

- present: MIN CYKEL! Den är såååå fin.

Nu ska jag svara på några mail och sen blir det middag på Möllan med Frugan och Lania. Ciao!
/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0