Att gråta blod

Jag och Sanna sitter med tårar i ögonen och kollar på Maria Wetterstrand som håller tal. Den här dagen ger mig huvudvärk. För det första skäms jag för att det finns människor i Sverige som köper alla lögner som Sverigedemokraterna sprider. Det är riktigt äckligt. För det andra har jag aldrig förr varit så insatt i ett svenskt val som i år. Det är väl ingen hemlighet att jag har röstat rött och jag mår dåligt just nu över att det ser ut som att det blir blått styre i Malmö. Socialdemokraterna fixade mitt jobb och hur ska det gå med det sen när moderaterna tar över makten i Malmö. Uh fy. Vet inte var jag ska ta vägen!

Nu ska jag fortsätta dö av sorg. Adjö.

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0