Time to go home

Imorgon vid 17 går tåget hem till Malmö. Är med blandade känslor som jag drar tillbaka faktiskt. Just nu är Stockholm riktigt bra, men samtidigt så väntar jobbet hemma och jag kan inte riktigt göra något annat just nu, än att tänka på allt jag har att göra. Så visst skulle det vara nice att slappa runt här ett tag till men nej, det är dags att dra tillbaka till Malmö.

Kom på att jag tog två små bilder med syrrans kamera i fredags. Gillar att datum/tid kom med, jag som har så dåligt minne hehe. De ni ser på bilderna är Lotta och två av hennes polers. Missade helt att fota gårdagen, men det blev hur mysigt som helst. Andreas och Jossan alltså, så bra så bra.
Ciao!

/sanna

Kommentarer
Postat av: Lottsi

Hett to say the least!

Tack för den här gången Sannalinen!

Hör av dig nästa gång det blir storstaden så kör vi tunnelbanarace!

2010-11-01 @ 09:23:08
URL: http://ladylotta.blogspot.com
Postat av: sanna

oh I will babe! tror både Sandra och jag har börjat ladda hehe. kram på dig!

2010-11-01 @ 14:30:51
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0