Skärpning!

Jag följer i Sannas fotspår och har just sökt kurser till våren. Jag hoppas ju verkligen att jag ska slippa plugga till våren, men eftersom folket på jobbet är sjukt kryptiska med vad som händer framöver så måste jag ha en back up-plan. Det fanns ju hur mycket som helst att välja mellan, men mina val blev nog inte så förvånande. Det slutade med att jag sökte:

Sociologi: Klass, kön och etnicitet, 30 p på Lunds Universitet
Genusvetenskap, 30 p på MAH
Livsberättelser, 15 p på MAH
Religioner i världen, 15 p på MAH
Utställningsdesign, 15 p på MAH

Det var det. Kan säkert bli kul, fast snälla låt mig slippa. Nu i veckan som kommer ska jag försöka luska fram hur det ser ut för min del och min framtid som miljökämpe. Usch det är så nervöst. Nu, åter till söndagschillet. Söndagschillet är det bästa chillet.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0