On a funny note

Så kul man kan ha det med en penna. För övrigt något Ida får för sig att gå crazy med typ fem minuter innan läggdags. Så kul har vi det här på Möllevångsgatan.


Och vet ni vad? Imorgon ska jag göra något jätteroligt. Ska på roadtrip med mina kära kollegor. Vi har fixat bil och ska åka upp i norra Skåne (till det grymma stället vi hittade när vi var iväg på vår roadtrip) och köpa en massa second hand-saker till vår utställning och Halv 12 hos mig. Ska bli så kul! Peace.

/sanna

Det Ida syftade på som hände i affären härom dagen för min del var bara mitt vanliga flyt. Jag = på jakt efter en golvlampa. Hittar inte det jag letar efter. Så jag frågar duden som jobbar i affären:
- Har ni väckarklockor?
Helt fel fråga (upptäcker jag försent) så jag tvingas stå och kolla på väckarklockor en lång stund i onödan. Inte första gången jag gör såna saker.

Kommentarer
Postat av: Lania

Hahaha! Väckarklockor!

2010-10-25 @ 22:52:29
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0