Lite bortglömt

Hej kära vänner. Jag kom just på att jag har tagit en massa bilder med mobilen som har legat där och gosat till sig, men jag tänkte lägga upp några nu för att det är så kuuul med bilder.  Mobilen inhandlades julen 2009 så att några av bilderna är näst intill antika.


Inför kursexamination i Piteå i januari. På den tiden var jag, Jossan och Sanna riktiga plugghästar.

På lite fest hemma hos Emily. Josse, som fyller år idag GRATTIS BBABEEH och Maria leker med en lampa/ljus.

Fokuserat folk under Uppdrag 24. Åh vilken underbar dag det var!

Sen var det NY-resan dårå. Lunch i Central Park. Helt underbart.

En annan dag i Central Park. Sanna fullkomligt slukar jordgubben.

Piteå igen i slutet på maj. Gustav + katt = sant.

Rensade ut hemma hos mamma och pappa lite i somras och hittade en gammal fan-pärm. Jag gillade verkligen BSB när jag var yngre!

Födelsedagsmiddag med Albin i augusti. Han skulle ju också fylla år. Bra dag.

Sen var det Malmöfestivalen-dags. Maria som jag jobbar med blev eko-stylad i ekoreko-zonen.

Vi hade en smoothie-cykel också. Och livs levande bananer.

Sen fanns det en riktig riddare i barnhörnan som ville vara med i vår teckningstävling. Det gick inte så bra för honom.

Det var det. Har hänt så sjukt mycket på bara knappt ett år. Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Om det ska vara såhär så har jag ingen aning om vad jag kommer att ha för mig nästa år i oktober. Nu ska jag jobba en liten stund till. Vi ses.

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0