Jag ska ju inte vara sämre

Sanna la upp en bild på sina assnygga byråer som hon fixade ihop på nolltid igår. Är riktigt impad faktiskt. Det var inte bara hon som var på Ikea igår. Jag köpte en byrå, som tog typ två timmar att montera och som var tyngre än en mindre bil. Efter att jag hade monterat ihop skiten så insåg jag att jag nog ville möblera om litegrann. Eller ganska mycket egentligen. Så jag flyttade och fixade och målade och vek saker hela kvällen. Sjukt nöjd med resultatet och jag fick min egen lilla modehörna. Titta vad mysigt!



Lite suddigt, men vad gör det om 100 år.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sannamamman

Blev superfint Ida :-D!



Kramar från Lindströmarna

2010-10-18 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0