Inga bekymmer här inte

O hoj! Skepp kanske man ska säga före. Jag sitter i sängen alldeles nyduschad och luktar så himla gott. Skön känsla. Ikväll ska jag på dejt med Josse. Hon ska få en indisk brakmiddag i födelsedagspresent. Åh det ska bli så gott och kul och bra. Längtaaaar. Dör lite.

Jag vaknade astidigt idag, typ kvart över åtta. Storstädade lägenheten i ett svusch och sen åkte jag långt som fan för att shoppa skor på Skopunkten. Om man köper två får man 50% rabatt på det ena paret. Jag tyckte faktiskt att de hade en hel del. Jag tog i alla fall en halvtaskig bild med mig i handduksturban också hehe.



Insåg just att man knappt ser hur de ser ut, men det är svarta vanliga pumps och bruna kängor. Jag älskar skor!!!! Två av varje för 599 kr. Hej och hå vad kul det kan vara när det är billigt.

Åter till kvällen. Jag hoppas på äventyr, men jag vet inte vad. Vad som helst kan ju hända i den här stan. Det vet vi ju vid det här laget. Min superkvinna till vän får rädda mig. Jag fick förresten ett signerat Fi-kort av henne på hennes egen födelsedag. Sitter på kylskåpet nu och tittar snällt på mig och Sanna när vi diskuterar politik varje dag. Alla som är i Stockholm och känner mig borde förresten komma hit. Inte just idag kanske, men snart. Det kan bli kul, jag har höga förhoppningar!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0