En djup suck senare

fan, om det är något jag inte pallar så är det ovisshet. när man inte kan styra utgången av något utan bara får tomma löften om beslut, som sedan givetvis aldrig tas. tid tid tid - den bara springer iväg.

skulle fått svar om eventuell förlängning av vårt projekt idag men icke (anade jag ju iof). så istället för att veta om jag ska ta tag i jobbsökandet eller ej så käkade jag en hamburgare och torkar snor som aldrig vill sluta rinna. fräsch tjej. (för övrigt, värsta mansfesten på restaurangen vi var på, what up med killar och kött?)

så det finns väl bara två saker att göra för att känna att jag har kontroll över min jobbsituation:
- söka kurser till hösten
- söka en massa jobb

kul, då vet jag vad jag ska göra i helgen.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0