Dagens spontanaktivitet

Micke, min kompis som jag gick i samma högstadieklass som är i Malmö för lite affärer. Lät skumt hehe. Men anyways, han och hans kompis får därför bo hos oss och låna vår fina dubbelluftmadrass. Käkade middag tillsammans och drack en öl på Möllan. På väg hem gick vi förbi ett av alla bingoställen som ligger här i området. På Mickes initiativ gick vi in och spelade två omgångar. Första gången för oss alla. Var precis som på film, en massa gamla människor som sitter ensamma vid olika bord i en lokal med lysrörsbelysning. Lite sorgligt.

Sen är det tur att jag undviker såna ställen, jag fastnar ju. Måste vinna. Inte förlora. Och är pengar inblandade är det inte så bra kanske. Så ja, nu kan jag checka av bingo på min bucketlist. Haha, som om bingo fanns med på den.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0